فروشگاه صندلی میلاد | خرید صندلی اداری به صورت اینترنتی و غیر حضوری با قیمت اصلی و گارانتی شرکتی

خرید صندلی اداری

فروشگاه صندلی اداری

فروشگاه صندلی اداری میلاد بهترین و بزرگترین تولید کننده ی صندلی های اداری در ایران می باشد. در این بخش از سایت صندلی میلاد شما می توانید با خیال آسوده صندلی و برند مدنظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید و صندلی اداری خود را در درب منزل دریافت کنید. تمامی صندلی های اداری میلاد دارای گارانتی بوده و به محض این که نقص یا عیبی در صندلی خود مشاهده کردید می توانید خدمات تعمیر صندلی اداری را در محل دریافت کنید. فروشگاه صندلی اداری میلاد تمام تجهیزات اداری خود را همواره با قیمت اصلی و کارخانه به مشتریان خود عرضه می کند.

خرید اینترنتی صندلی اداری

حال که با جزئیات خرید صندلی اداری آشنا شده اید می توانید بدون دلهره و نگرانی صندلی خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه صندلی میلاد سفارش دهید و صندلی خود را درب منزل تحویل بگیرید. با خرید صندلی اداری ارگونومیک و ارزان متناسب با نیاز و سلیقه خود در زمان کار دیگر دچار خستگی و بیماری های مختلف همچون کمردرد، پادرد و آرتروزگردن نخواهید شد.

جالب است بدانید داشتن یک صندلی ارگونومیک می تواند در روحیه کارکنان و صرفه جویی زمان انجام کار کمک کند.  بنابراین شما می توانید با کمی هزینه بیشتر و خرید اینترنتی صندلی اداری سلامتی کارمند خود را حفظ کنید و از بروز آسیب های جسمی در اثر نشستن روی صندلی اداری غیر استاندارد جلوگیری کنید.

خرید صندلی اداری

در هنگام خرید صندلی اداری باید به نوع ، مشخصات صندلی و نیاز خود دقت کنید زیرا صندلی ها با توجه به نیاز های مختلف در جامعه طراحی و تولید شده اند، به طور مثال: صندلی مدیریتی که ابعادی بزرگ تر از دیگر مدل های صندلی دارد هیچ زمان نمی تواند در قسمت صندلی انتظار برای مشتریان قرار بگیرد. صندلی های اداری در دو طرح دسته دار و بدونه دسته در بازار و فروشگاه اینترنتی صندلی میلاد عرضه می شود.

بیشتر صندلی های اداری از قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی برخوردار هستند. همچنین در خرید اینترنتی صندلی اداری باید به قابلیت هایی همچون تنظیم ارتفاع ، تنظیم پشتی کمر، تنظیم مکانیزم اتوبوسی صندلی، نوع فوم صندلی، کیفیت قطعات استفاده شده در صندلی همچون (جک ، پایه ، دسته ، مکانیزم ، چرخ) دقت کرد. صندلی های اداری مدل های بسیار زیادی دارد که متناسب با کار و نیاز افراد در شکل های مختلف تولید می شود مانند :

  • صندلی نیلپر؛
  • صندلی انتظار؛
  • صندلی آمفی تئاتر؛
  • صندلی مدیریت؛
  • صندلی کارمندی.
خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری مدیریتی

از آنجا که کارکنان یک شرکت، سازمان یا اداره وقت زیادی را روی صندلی خود می گذرانند، ضروری است که صندلی این افراد راحت بوده و ارگونومی بالایی داشته باشد. از طرفی، مدیریت هر شرکت یا سازمانی معمولا مهمترین فرد آنجا محسوب می شود و نیاز است که اتاق و وسایل مدیریت، از کیفیت بالا و ظاهر لوکسی برخودار باشد که پرستیژ سازمان را جلوه دهد.
برای خرید صندلی اداری بیشتر باید دقت داشت که این صندلی راحت بوده و ارگونومی بالایی داشته باشد. صندلی مدیریتی کلیه ویژگی های صندلی های اداری را دارد؛ اما علاوه بر اینها دارای یک سری ویژگی های دیگر و جزئیات بیشتری است که آن را از صندلی اداری متمایز و نشستن روی آن را دلنشین تر می کند. صندلی مدیریتی از لحاظ ابعاد نیز کمی بزرگتر از سایر صندلی های اداری است.
چنانچه در خرید صندلی اداری مدیریتی دقت نشود، باعث خستگی مدیران در طول روز کاری می شود و به مرور زمان مشکلاتی در ستون فقرات و گردن آن ها ایجاد می کند. این امر رفته رفته در دراز مدت علاوه بر مشکلات فیزیکی، بازدهی کاری را نیز تا حد زیادی کاش می دهد.

نکاتی برای خرید صندلی اداری برای مدیریت

تقریبا همان نکاتی که در هنگام خرید صندلی اداری باید رعایت کرد، در این مورد هم صادق هستند. مثلا این که حتما ارگونومیک باشد؛ قابل تظیم ارتفاع داشته باشد؛ پشتی مناسب و قابل تنظیم داشته باشد؛ داری دسته های قابل تنظیم باشد و… .

تفاوت صندلی اداری و صندلی مدیریتی

  • تفاوت در پشتی؛ یکی از تفاوت های مهم صندلی اداری و مدیریتی در پشتی آن هاست. معمولا پشتی صندلی های مدیریتی بلندتر افراد در حین نشستن است به صورتی که وقتی که می نشیند، قسمت بالایی تکیه گاه صندلی، قابل دیدن است.
  • تفاوت در جنس رویه؛ جنس رویه صندلی اداری معمولا از چرم است.
  • صندلی های مدیریتی معمولا دارای زیرپایی هستند. زیرپایی را می توان در صورت نیاز توسط ضامن مخصوص که دارد، بالا آورد و کف پاها را روی آن گذاشت. این ویژگی برای زمانی است که افراد نیاز به کمی استراحت دارند.
  • قابلیت ارتجاع پشتی صندلی مدیریتی از صندلی اداری بیشتر است. شاید این مورد مهمترین تفاوت میان این دو نوع صندلی باشد.
  • و البته قیمت؛ واضح است که قیمت صندلی مدیریت، از صندلی کارمندی بیشتر است.

خرید صندلی اداری به صورت آنلاین

امروزه به دلیل اهمیت طراحی داخلی سازمان و شرکت ها و نیز افزایش بازدهی مدیران و کارمندان، خرید صندلی اداری و صندلی مدیریتی اجتناب ناپذیر شده و اکثر سازمان ها از این نوع صندلی ها استفاده می کنند. برای خرید صندلی اداری هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می توانید اقدام کنید.
به طور کلی قصد هر نوع خرید صندلی اداری را دارید چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین، به راحتی از کنار آن نگذرید و دقت داشته باشید که صندلی مورد نظر شما تمامی این موارد ذکر شده را دارد چرا خستگی شما و یا کارمندانتان در حین کار، به شدت بر روی بازدهی و خروجی کار تاثیر دارد.

خرید صندلی اداری

صندلی ارگونومیک چیست؟

در طول نشستن بر روی صندلی اداری ، تأثیر زیادی بر ساختارهای ستون فقرات ایجاد می شود. نشستن بر روی یک صندلی نامناسب می تواند به طور مرتب باعث ایجاد مشکلات بدنی و سایر مشکلات سلامتی می شود و کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. انتخاب صندلی ارگونومیک مناسب برای حفظ سلامتی اهمیت به سزایی دارد.

 مشخصات صندلی اداری ارگونومیک

اصلی ترین ویژگی و مشخصه یک صندلی، ارگونومیک و استاندارد بودن آن است که استفاده از آن صندلی را برای تمام افراد با شرایط فیزیکی و جسمانی متفاوت فراهم می سازد. نشیمن گاه صندلی اداری اولین قسمتی است که بسیار به نرمی و اندازه ارتفاع آن توجه می شود. معمولا اندازه نشیمن گاه صندلی بین  ۱۵ الی ۱۹ سانتی متر در نظر گرفته شده است تا به دلیل فعالیت کم به لگن و ستون فقرات فرد آسیبی وارد نشود. ارتفاع صندلی  نیز باید طوری تنظیم شود که وقتی فرد مصرف کنند روی آن می نشیند زاویه پا ها به صورت نود درجه باشد.

  از سوی دیگر قوسی که در پشتی صندلی مشاهده می کنید به منظور پر کردن فضای خالی پشت کمر است. قابلیت تنظیم دسته صندلی بر اساس آناتومی بدن، سبب می شود که ساعد، بازو و دست شما به خوبی بر روی دسته صندلی اداری قرار گرفته شود.

ویژگی‌های صندلی اداری ارگونومیک

برای انتخاب و خرید صندلی اداری، ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید و در نظر بگیرید که چند ساعت در طول شبانه روز بر روی صندلی خود کار خواهید کرد. باید در نظر داشته باشید که صندلی ها بر اساس نوع استفاده، میزان استفاده و نیز قد و وزن شما، با هم متفاوت هستند.

  • قابلیت تنظیم ارتفاع

این قابلیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که می توانید پایه و ارتفاع صندلی را به نسبت قد خود تنظیم کنید.

  • قابلیت تنظیم عمق نشیمنگاه

عمق نشیمنگاه صندلی باید به صورتی تنظیم شود که زانوها در ارتفاع بالاتری به نسبت نشیمنگاه قرار بگیرند که در غیر این صورت امکان دارد به زانوها فشار وارد شود.

  • قابلیت تنظیم شیب

زاویه قرار گیری لگن در میان نشیمنگاه صندلی بسیار مهم است. اصولا نشیمنگاه صندلی باید صاف باشد یا کمی به سمت جلو متمایل باشد تا لگن در موقعیت مناسبی قرار بگیرد.

  • دارای پشتیبان کمر قابل تنظیم

صندلی های مناسب انحنای S شکل دارند تا گودی کمر را به خوبی حفظ کند.

  • پشتی قابل تنظیم
  • دسته های قابل تنظیم

-اگر قصد خرید صندلی اداری ارگونومیک را دارید، در هنگام خرید صندلی اداری، دقت داشته باشید که گزینه مورد نظر شما این ویژگی ها را دارا باشد.

بیشتر بخوانید:

 قیمت صندلی اداری

مهم ترین نکته ای که باید در انتخاب صندلی اداری در نظر گرفت،رعایت استاندارد ها در ساخت صندلی است. قیمت صندلی اداری به کیفیت، آرگونومیک بودن صندلی اداری و مدل های مختلف صندلی مانند: صندلی کارمندی، صندلی کارشناسی، صندلی مدیریتی، صندلی کانتر، صندلی آزمایشگاهی بستگی دارد.

 نکات مهم قبل از خرید صندلی اداری

• قبل از اینکه خرید صندلی اداری را انجام دهید، مکان مورد و نوع استفاده خود را در نظر بگیرد.
• هنگام خرید صندلی اداری، دقت داشته باشید که با ابعاد بدنی شما هماهنگ باشد.
• برای خرید صندلی اداری به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.
• دقت داشته باشید که صندلی، دارای گارانتی باشد.
• یکی از مواردی که هنگام نشستن زیاد بر روی صندلی اذیت کننده است، تعریق می باشد. هنگام خرید صندلی اداری یا هر نوع صندلی دیگری، به جنس روکش آن دقت کنید. روکش را به گونه ای انتخاب کنید که موجب تعریق نشود.
• اگر در طول شبانه روز، زمان زیادی را روی صندلی سپری می کنید، دقت داشته باشید که صندلی شما، طبی یا ارگونومیک باشد.

خرید صندلی اداری
خرید صندلی اداری

 یک صندلی استاندار چه اجزایی دارد

ابتدایی ترین نکته در هنگام خرید صندلی اداری، دقت به اجزای آن است. به طور کلی یک صندلی استاندارد، معمولا از این اجزا تشکیل شده است:

  • کمری استاندار

یک صندلی استاندارد، باید داری قسمتی برای پر کردن گودی کمر باشد. کمری صندلی می تواند در دو نوع ثابت و قابل تنظیم باشد.

  • چرخ صندلی
  • پایه چرخان

صندلی باید دارای پایه چرخان باشد که به راحتی بتوان آن را جابجا کرد.

  • جک تنظیم ارتفاع
  • دستی های صندلی

ضروری است که دستی های صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشند.

آسیب های ناشی از صندلی غیر استاندارد

ایجاد گودی کمر

آسیب به مهره های گردن

ایجاد کمردرد

آسب به ستون فقرات

خستگی مفرط

ایجاد درد در ناحیه پاها