مقالات

استانداردهای روکش صندلی اداری

صندلی های اداری اغلب دارای یک بالشتک فوم روکش شده و پشتی مشبک یا روکش هستند. برای کاهش تعریق با رویه‌ های چرم و وینیل ساخته می شوند. صندلی ‌های اداری معمولاً با پارچه ‌ای قابل تنفس پوشیده می‌شوند. پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی زیادی موجود است و برخی از آنها برای صندلی های اداری ارگونومیک مناسب تر از بقیه هستند.
در حال حاضر سوال این است که کدام گزینه بهترین رویه صندلی اداری است؟ آیا تعویض روکش صندلی اداری بهتر است؟ ما می توانیم خدمات مناسبی برای شما داشته باشیم، مثلا اگر صندلی شما نیاز به تعمیر دارد، خواه تعمیر رویه صندلی اداری، تعمیر رویه صندلی اداری، عوض کردن رویه صندلی و یا تعویض چرم صندلی چرخدار باشد و یا اینکه بخواهید روکش کردن صندلی اداری را از نو انجام دهید و از چرم صندلی اداری برای این کار بخواهید استفاده شود، همه این موارد با یک تماس حل می شود.

بهترین روکش صندلی اداری چیست؟

پشم رایج ترین پارچه طبیعی است که برای صندلی های اداری استفاده می شود. با این حال، به دلیل قیمت بالای پشم، بیشتر پارچه ‌های مبلی مصنوعی هستند و یا اکریلیک یا پلی استر بوده و یا ترکیبی از این دو. بنابراین برای تعویض کاورصندلی ادرای از این نوع جنس ها می توان استفاده کرد، البته می توان از جنس چرم نیز در صورت تعویض چرم صندلی استفاده نمود.

پارچه پلی استر

پلی استر (پلی اتیلن ترفتالات یا PET) در آزمایشگاه DuPont در اواخر دهه 1930 کشف شد. در سال 1941، گروهی از دانشمندان بریتانیایی این کشف را بیشتر توسعه دادند و اولین فیبر پلی استر تجاری را ساختند. امروزه بیشتر پارچه های پلی استر از پلاستیک های بازیافتی ساخته می شوند. اولین رویه صندلی اداری که می توان از آن استفاده کرد.
در مواردی که به دنبال تعمیر صندلی اداری هستیم یا صندلی ‌ها و/یا تکیه‌ گاه‌ های صندلی اداری خود را روکش می‌ کنیم، از طیف پارچه ‌های Vulcan موجود در کل جهان استفاده می شود. Vulcan یک پارچه 100٪ پلی استر است که در آفریقای جنوبی به طور کامل از بطری های پلاستیکی بازیافت شده تولید می شود.
پلی استر رایج ترین پارچه رویه صندلی های اداری است. هزینه کم، استحکام، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر لکه از مهمترین مزایای آن است. در ادامه به مزایا و معایب مهم آن می پردازیم. اولین و مهم ترین استاندارد رویه صندلی اداری انتخاب پارچه است.

مزایای استفاده از پارچه پلی استر برای روکش صندلی اداری

● دوام

پلیمرهای بلند و پایدار پلی استر آن را قوی و انعطاف پذیر می کند. پلی استر یک پارچه انعطاف پذیر و سبک وزن است که برای بسیاری از سبک های اثاثه یا لوازم داخلی به خوبی کار می کند.

● قابلیت ارتجاعی

برخلاف پشم، 100% ، پلی استر پس از کشیده شدن به شکل خود باز می گردد. این کار از افتادگی و چروک شدن روکش ها جلوگیری می کند.

● رطوبت گیر

مانند بسیاری از پارچه های مصنوعی، پلی استر دارای قابلیت جذب رطوبت است.

● مقاوم در برابر گرما

پارچه پلی استر مقاومت بالایی در برابر شعله دارد.

● مقاوم در برابر کپک و مواد شیمیایی

الیاف مصنوعی پلی استر به آن کپک طبیعی و مقاومت شیمیایی می دهد و همین مورد به دوام آن می افزاید.

● مقاوم در برابر نور UV

پارچه پلی استر محافظت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کند و به راحتی محو نمی شود.

● مراقبت آسان و مقاومت در برابر لکه

جدا از هزینه کم، بهترین کیفیت پلی استر نگهداری آسان و خشک شدن سریع آن است. یک پارچه مرطوب اغلب کثیفی ها و زباله هایی را که روی مواد جمع می شوند پاک می کند.

● راحتی روکش برای نشستن

روکش پلی استر یک صندلی نرم و راحت را فراهم می کند. در طیف نرمی پارچه، پلی استر جایی بین پنبه و ترمه قرار می گیرد.

● حساسیت زا نیست

به دلیل بافت تنگ، پارچه پلی استر ممکن است حاوی آلرژن های کمتری مانند گرده، گرد و غبار و حتی موهای حیوانات خانگی باشد. این باعث کاهش بروز واکنش های آلرژیک مانند تب یونجه می شود.

● کم هزینه بودن

پلی استر ساخته شده از پلاستیک بازیافتی هزینه کمتری نسبت به تولید پارچه های پنبه ای یا پشمی دارد. این امر باعث کاهش هزینه برای مصرف کننده می شود.

روکش برای صندلی اداری

CAVEEN  و کیفیت در جستجوی بهترین چرم صندلی اداری دست به دست هم می دهند و برای سهولت هر چه بیشتر کارها، این روکش به صورت تک واحدی عرضه می شود که هم پشت و هم صندلی را می پوشاند روکش صندلی اداری CAVEEN دارای پارچه ای محکم و عالی است که حس و حال خوبی به صندلی شما می دهد. قابلیت کشش عالی آن، نصب آن را آسان می کند. روکش بسیار انعطاف پذیر است و می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که برای صندلی هایی با ارتفاع بین 27.6-31.5 اینچ قرار گیرد. همچنین، تا زمانی که پشتی صندلی شما بین 17.7 تا 22.8 اینچ عرض داشته باشد و طول صندلی شما بین 17.7 تا 22.8 اینچ باشد، روکش کاملاً برای صندلی شما مناسب است.

استاندارد و بهترین روکش صندلی کامپیوتر

بهترین چرم صندلی اداری طراحی شده برای اطمینان از اینکه صندلی شما بدون گرد و غبار و کثیفی باقی می ماند. ترکیب منحصر به فرد پلی استر و اسپندکس که به آن دوام بی نظیری می بخشد. این ماده همچنین آن را شیک و جذاب می کند که پارگی ها، لبه های پاره شده را می پوشاند.

روکش صندلی از پلی استر و اسپندکس ساخته شده است که مقاومت کششی بهتری نسبت به پارچه معمولی دارد. لبه های الاستیک پوشش را محکم در جای خود نگه می دارند. همچنین، تا زمانی که پشتی صندلی شما بین 13.7 تا 17.7 اینچ عرض داشته باشد و طول صندلی شما بین 13.7 تا 17.7 اینچ باشد، روکش کاملاً برای صندلی شما مناسب است.

حداکثر عرض صندلی 17.7 اینچ است، بنابراین مطمئن شوید که اندازه های صندلی خود را قبل از خرید آن بدانید.

صندلی اداری و کامپیوتر با روکش استاندارد

روکش صندلی اداری باید دارای

  • انتخاب رنگ های متنوع
  • روکش ها با آب سرد قابل شستشو باشند و به راحتی تمیز می شوند
  • مقاومت خوب در برابر چین و چروک
  • زیپ در هر طرف برای سهولت در نصب و ارتقاء ظاهر
  • پارچه بادوام
  • لبه الاستیک تا به راحتی جا می شود
  • شستشو با ماشین مجاز باشد

این روکش ‌های از جنس پلی استر و اسپندکس با کیفیت عالی ساخته شده باشند تا باعث شود در برابر سایش و پارگی مقاوم باشند. پارچه کاملاً نرم، راحت، قابل تنفس و سازگار با پوست باشد و از تعریق زمانی که کل روز را در دفتر می گذرانید، جلوگیری شود.

کاور صندلی اداری  باید بسیار منعطف باشد و بتوان آن را برای قرار دادن صندلی هایی با هر ارتفاعی تنظیم کرد. قیمت رویه و چرم صندلی اداری معمولا با توجه به بازار در نوسان است، در صورت تمایل می توانید با کارشناسان صندلی میلاد ما در ارتباط باشید.

2 thoughts on “استانداردهای روکش صندلی اداری

  1. امیر گفت:

    وبلاگ خوبی بود. برای اینکه از خرابی دائم صندلی اداری جلوگیری کنم چه پیشنهادی دارید؟

    1. admin گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      مورد اول اینکه حتما صندلی باکیفیت تهیه کنید و حتما تعمیرات رو به افراد متخصص بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *